torsdag 26. juli 2012

Noen Halvferdige!

Jada, som nevnt før så scrappet jeg ikke på en stund. På vei tilbake til hobbyen har jeg begynt på xantall LOer jeg ikke har klart å lage ferdig. I dag så jeg gjennom disse og klarte å få ferdig 3 av de. Kunne sikkert tenkt og gjort mer med de, men pytt pytt!


Dette bildet måtte bare scrappes!! Vi var på ferie og besøkte foreldrene mine her for et par år siden. Tidlig om morgenen to sønnen min med seg bestemor i butikken for å kjøpe ferske rundstykker til mamma, når hun stod opp. Og som om ikke det var nok, kjøpte han denne blomsten, for den ville overleve flyturen hjem! <3 <3 <3
(historien står på tagen under bildet)



Ingenting gir meg mer sommerfølelse enn rødt, gult og hvitt sammen! I love it!


Hva er vel ikke mer typisk unger enn å ta fram sykkelen om våren og sykle i vanndammer?
(jada, jeg innrømmer det.. det gjelder ikke bare unger........)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer