mandag 12. november 2012

Side uten tittel

Denne siden her var egentlig et prøveprosjekt, inspirert av  Finnabair.  Jeg hadde veldig lyst til å prøve meg på å male over alt av stæsj, få en sånn møkkete industriell og alikevel søt feeling over det hele, men det gikk ikke helt sånn. Underveis fant jeg ut at det aller aller meste av stæsjetpasset jo sammen fargemessig, så jeg syns vel det ble ganske kult å bare male over deler av det. Så det ble ikke helt i samme gata som hennes sider dette her, men jeg hadde det supergøy mens jeg lagde denne, så jeg prøver meg nok igjen senere. Siden har ingen overskrift, for den ble bare laget for å prøve ut denne stilen, og bildet er fra den gangen jeg laget headeren til bloggen her :)
Har begynt på en AJ side, litt på samme måten, så jeg får legge ut bilde av den når den blir ferdig også.

På denne loen har jeg brukt et gammelt mønsterark fra Prima, boksider, tag fra olabukse, blomster fra WOC og kort og godt, chipboard diecuts, en del washitape (som etterhvert sluttet å syns) gamle blonder og ellers masse skrot. (gamle ødelagte smykker, penger, knapper, perler, sikkerhetsnåler og ødelagte kjeder. Lyspæren er forresten ikke prima, det er en reservepære til adventsstaken min.

 
 
 
Takk for titten :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer